Przejdź do stopki

U C H W A Ł A Nr XXI/146/2004

Treść

U C H W A Ł A  Nr XXI/146/2004xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Rady  Gminy  Raciąż

z dnia 30 grudnia 2004 roku

 

w  sprawie   uchwalenia   budżetu  gminy  na   2005   rok

 

 

            Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami/ oraz art.109, 122 i 124 Ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148

z późniejszymi zmianami/ Rada Gminy  Raciąż uchwala, co następuje:

  

§ 1

 

 1.      Ustala się dochody budżetu gminy ogółem w wysokości  12.885.462,00 złzgodnie z załącznikiem Nr 1.

2.      Dochody ustalone w ust.1 obejmują dochody związane z realizacją zadań z zakresu    administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 1.480.784,00 złzgodnie z załącznikiem Nr 1a.

3.      Dochody ustalone w ust.1 obejmują dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości  75.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1b.

  

§ 2

 

1.        Ustala się wydatki budżetu gminy ogółem w wysokości 16.219.462,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2.

2.        Wydatki ustalone w ust.1 obejmują wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 1.480.784,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2a.

3.   Wydatki ustalone w ust.1 obejmują wydatki z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 75.000,00 zł. z załącznikiem Nr 2b.

  

§ 3

  

1.        Z dochodów budżetowych spłaca się pożyczki w kwocie  370.000,00 zł.

2.        Źródłem pokrycia faktycznego deficytu w wysokości 3.704.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 3 są przychody pochodzące z:

- pożyczek w wysokości 3.704.000,00 zł.

  

§ 4

 

 Prognozę długu gminy na dzień 31 grudnia 2005 roku i lata następne stanowi załącznik Nr  4.

  

§ 5

  

1.      Ustala się wydatki inwestycyjne na rok 2005  nie  objęte wieloletnimi programami w wysokości 1.200.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem  Nr 5.

2.      Określa się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w wysokości 4.230.223,60 zł. w tym:  w roku 2005 w wysokości 4.230.223,60 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 6.

3.      Łączne wydatki inwestycyjne w 2005r. ustala się w wysokości 5.430.223,60 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 5 i 6.

 

 

§ 6

 

Ustala się dotacje dla gminnych instytucji kultury zgodnie z załącznikiem Nr 7.

  

§ 7

 

Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 5.000,00 zł. oraz wydatków funduszu w wysokości 3.500,00 zł.

Plan finansowy funduszu stanowi załącznik Nr 8.

  

§ 8

 

1.      Ustala się plan finansowy dochodów z zakresu administracji rządowej na kwotę 10.500,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 9.

2.      Dochody powyższe podlegają zwrotowi do budżetu państwa.

  

§ 9

 

1.        Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania długu oraz do spłat zaciągniętych pożyczek wynikających z niniejszej Uchwały.

2.        Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu gminy  do wysokości – 600.000,00 zł.

 

§ 10

 

Upoważnia się Wójta Gminy do dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami.

  

§ 11

 

Wykonanie Uchwały powierza się  Wójtowi Gminy.

  

§ 12

 

1.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje w roku budżetowym 2005.

2.      Wójt Gminy niezwłocznie ogłosi niniejszą Uchwałę w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.

 

                                               PRZEWODNICZĄCY RADY GMINY

                                                                    Jaworski  Jarosław

 

 

 

 

475831