Przejdź do stopki

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW – PLATFORMA DO ZAMÓWIEŃ

Treść

 

SZANOWNI  WYKONAWCY

Gmina Raciąż wita na PLATFORMIE  eZAMAWIAJĄCY

 

W związku z wejściem w życie  z dniem 1 stycznia 2021 r. nowej Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wdrożyliśmy Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej.

Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

 

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00

 

pod nr tel. 22 257 22 23 

lub oneplace@marketplanet.pl 

 

gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

 

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl

 

 

Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Raciąż:

https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl,

lub

https://oneplace.marketplanet.pl

545013