INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW – PLATFORMA DO ZAMÓWIEŃ
Treść
SZANOWNI WYKONAWCY
Gmina Raciąż wita na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
W związku z wejściem w życie z dniem 1 stycznia 2021 r. nowej Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wdrożyliśmy Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej.
Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00
pod nr tel. 22 257 22 23
gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Raciąż:
https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl,
lub