U C H W A Ł A Nr XXI/146/2004
Treść
U C H W A Ł A Nr XXI/146/2004xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Rady Gminy Raciąż
z dnia 30 grudnia 2004 roku
w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2005 rok
Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami/ oraz art.109, 122 i 124 Ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148
z późniejszymi zmianami/ Rada Gminy Raciąż uchwala, co następuje:
§ 1
1. Ustala się dochody budżetu gminy ogółem w wysokości 12.885.462,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1.
2. Dochody ustalone w ust.1 obejmują dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 1.480.784,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1a.
3. Dochody ustalone w ust.1 obejmują dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 75.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1b.
§ 2
1. Ustala się wydatki budżetu gminy ogółem w wysokości 16.219.462,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2.
2. Wydatki ustalone w ust.1 obejmują wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 1.480.784,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2a.
3. Wydatki ustalone w ust.1 obejmują wydatki z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 75.000,00 zł. z załącznikiem Nr 2b.
§ 3
1. Z dochodów budżetowych spłaca się pożyczki w kwocie 370.000,00 zł.
2. Źródłem pokrycia faktycznego deficytu w wysokości 3.704.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 3 są przychody pochodzące z:
- pożyczek w wysokości 3.704.000,00 zł.
§ 4
Prognozę długu gminy na dzień 31 grudnia 2005 roku i lata następne stanowi załącznik Nr 4.
§ 5
1. Ustala się wydatki inwestycyjne na rok 2005 nie objęte wieloletnimi programami w wysokości 1.200.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 5.
2. Określa się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w wysokości 4.230.223,60 zł. w tym: w roku 2005 w wysokości 4.230.223,60 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 6.
3. Łączne wydatki inwestycyjne w 2005r. ustala się w wysokości 5.430.223,60 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 5 i 6.
§ 6
Ustala się dotacje dla gminnych instytucji kultury zgodnie z załącznikiem Nr 7.
§ 7
Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 5.000,00 zł. oraz wydatków funduszu w wysokości 3.500,00 zł.
Plan finansowy funduszu stanowi załącznik Nr 8.
§ 8
1. Ustala się plan finansowy dochodów z zakresu administracji rządowej na kwotę 10.500,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 9.
2. Dochody powyższe podlegają zwrotowi do budżetu państwa.
§ 9
1. Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania długu oraz do spłat zaciągniętych pożyczek wynikających z niniejszej Uchwały.
2. Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu gminy do wysokości – 600.000,00 zł.
§ 10
Upoważnia się Wójta Gminy do dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami.
§ 11
Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 12
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje w roku budżetowym 2005.
2. Wójt Gminy niezwłocznie ogłosi niniejszą Uchwałę w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.
PRZEWODNICZĄCY RADY GMINY
Jaworski Jarosław